Kategorie
Producent
- &tradition (48)
- 101 Copenhagen (1)
- Alias (12)
- Audo (20)
- B&B Italia (72)
- Bolia (31)
- Cane Line (19)
- Carl Hansen & Son (14)
- Casalis (2)
- Cassina (44)
- ClassiCon (10)
- Comforty (26)
- Diabla (23)
- Driade (11)
- Fatboy (3)
- Ferm Living (22)
- Fiam (37)
- Flexlux (31)
- Fritz Hansen (31)
- Frost (2)
- Gandia Blasco (35)
- Gervasoni (46)
- Gloster (27)
- Gubi (36)
- Hay (72)
- Kartell (20)
- Kristalia (42)
- Magis (44)
- Maxalto (18)
- Moooi (16)
- Muuto (31)
- Normann Copenhagen (2)
- norr11 (40)
- Northern (6)
- Noti (38)
- Pedrali (35)
- Porro (9)
- Prostoria (20)
- Punt (15)
- Skagerak (3)
- Softline (161)
- Thonet (45)
- Todus (13)
- Trebord (17)
- Treku (12)
- Tribu (16)
- USM (14)
- Vincent Sheppard (8)
- Vitra (47)
- Vondom (8)
- Vzór (1)
- Woud (9)
Nowość
Promocja
W ofercie A?TAK DESIGN znajdziesz najlepsze ekskluzywne meble designerskie - ofertę wyłącznie oryginalnych produktów takich marek jak: Vitra, USM, Kartell, Magis, Driade, Fritz Hansen, Moooi, Foscarini, Diesel, Porro, Verpan, Andreu World, Artecnica, BD Barcelona, Belux, Casamania, Artemide, Fatboy, Gandia Blasco, Gan, Hay, Lightyears, Moroso, muuto, Softline, comforty i wielu, wielu innych.
Ponad 150 marek (111 na stronie...), ponad 300 projektantów, ponad 10 000 produktów. Klasyki designu, meble ekskluzywne i meble nowoczesne. Wciąż szukamy nowych rozwiązań wśród producentów, o których wiemy, że ich lubisz :o) Odkryjmy razem świat designu!
Let?s have fun!
118 Chair - krzesło
Minimalistyczne i jednocześnie eleganckie: krzesło 118 to klasyczne drewniane krzesło, które doda subtelnej elegancji każdemu wnętrzu. Zasadę redukcji krzesła do jak najmniejszej liczby elementów wprowadził w połowie XIX wieku Michael Thonet. Krzesło 118 jest kontynuacją tej zasady i, nawiązując do dziedzictwa firmy, idzie o krok dalej.
118 HT Chair - krzesło
Minimalistyczne i jednocześnie eleganckie: krzesło 118 to klasyczne drewniane krzesło, które doda subtelnej elegancji każdemu wnętrzu. Zasadę redukcji krzesła do jak najmniejszej liczby elementów wprowadził w połowie XIX wieku Michael Thonet. Krzesło 118 jest kontynuacją tej zasady i, nawiązując do dziedzictwa firmy, idzie o krok dalej.
118 M Chair - krzesło
Minimalistyczne i jednocześnie eleganckie: krzesło 118 to klasyczne drewniane krzesło, które doda subtelnej elegancji każdemu wnętrzu. Zasadę redukcji krzesła do jak najmniejszej liczby elementów wprowadził w połowie XIX wieku Michael Thonet. Krzesło 118 jest kontynuacją tej zasady i, nawiązując do dziedzictwa firmy, idzie o krok dalej.
119 F Armchair - krzesło
Naturalne materiały, takie jak gięte drewno i trzcina, zredukowane do niezbędnego minimum. Krzesło 119 zaprojektowane przez Sebastiana Herknera to klasyczny mebel Thoneta, który odciśnie swoje piętno w każdej scenerii. Można go ustawić samodzielnie lub w parach w salonach jako elegancki kontrapunkt dla sofy.
119 MF Armchair - krzesło
Naturalne materiały, takie jak gięte drewno i trzcina, zredukowane do niezbędnego minimum. Krzesło 119 zaprojektowane przez Sebastiana Herknera to klasyczny mebel Thoneta, który odciśnie swoje piętno w każdej scenerii. Można go ustawić samodzielnie lub w parach w salonach jako elegancki kontrapunkt dla sofy.
Afteroom Counter Chair - krzesło
Po sukcesie krzesła Afteroom i okazaniu się jednym z najpopularniejszych projektów z kolekcji SS13, seria zawiera teraz dwie dodatkowe wersje - krzesła barowe i stołowe. Korzystając z tej samej innowacyjnej i prostej koncepcji, krzesła Afteroom Bar i Counter Chair są wyposażone w czwartą nogę, zapewniającą dodatkowe wsparcie i stabilność.
Afteroom Plus, Bar Chair - krzesło barowe
Pięknie minimalistyczne krzesło Afteroom to hołd dla funkcjonalizmu i szkoły artystycznej Bauhaus. Bestseller Audo od czasu jego premiery w 2012 roku, krzesło jest dziełem Afteroom, młodego sztokholmskiego studia założonego przez projektantów Hung-Ming Chen i Chen-Yen Wei.
Androgyne Lounge Table - stolik
Pierwotnie zaprojektowany przez norweską architekt i projektantkę Danielle Siggerud jako nowoczesny i wszechstronny stolik kawowy w salonie Audo. Kolekcja Androgyne charakteryzuje się prostymi sylwetkami i wyrafinowanymi materiałami. Celebrujący kunszt i drewno stół Androgyne Lounge jest dostępny w wersji z naturalnego lub bejcowanego na ciemny dąb lub orzech drewna, a także z opcjonalnym blatem z kamienia kunis breccia.
Androgyne Side Table - stolik
Stolik pomocniczy Androgyne to lekcja kontrastów. Dzięki sprytnemu wykorzystaniu kunsztu okrągły blat zwisa z szerokiej, płaskiej podstawy, łącząc solidne i miękkie linie. Zarówno podstawa, jak i blat są sprzedawane osobno i są dostępne w kolorze naturalnego lub ciemnego dębu bejcowanego, orzecha i kamienia Kunis Breccia, dzięki czemu możliwa jest personalizacja mebla.
Androgyne Side Table - stolik
Stólik o idealnych proporcjach składa się z solidnej podstawy ze stali malowanej proszkowo, na której opiera się zaokrąglony marmurowy blat. Wyrafinowany blat stołu oraz kontrastujące szerokie nogi – wycinane laserowo dla precyzji – sprawiają, że z łatwością dopasowuje się do różnych stylów wystroju. Zarówno podstawa, jak i blat są dostępne osobno oraz ze stali malowanej proszkowo w kolorze kości słoniowej lub czarnej oraz odpowiednio z białego lub czarnego marmuru, co pozwala na całkowitą personalizację.
B 10 Side Table - stolik
Długie, wąskie stoliki boczne, takie jak B 10, są idealne, gdy trzeba szybko odłożyć przedmiot – i znaleźć go ponownie. Stanowią element dekoracyjny, który przyciąga wzrok w domach i biurach.
Bell Table Coffee Table - stolik
Bell Table Coffee to kolekcja eleganckich stolików w kilku kolorach i formach do wyboru.
Wszystkie stoliki wykonane są ręcznie metodą tradycyjnego rzemiosła- co oznacza, że pęcherzyki powietrza lub nierówności w szkle są ich cechą charakterystyczną.
Cantilever armchair S 411 - fotel
Wyróżniające cechy fotela S 411 to elegancja, ponadczasowość oraz wyjątkowy komfort siedzenia. Do tego dochodzi lekkość, jaką może mieć tylko model wspornikowy. Podczas gdy pierwsze krzesła z rur stalowych z lat dwudziestych XX wieku rzadko były tapicerowane, katalog Thonet z 1935 roku prezentował całą serię obszernie tapicerowanych foteli i sof.
Cantilever chair S 32N - krzesło
Wśród modeli mebli Tonet wykonanych na bazie ze stalowych rur, krzesło S 32 jest szczególnie wszechstronne. Idealnie sprawdzi się w każdym wnętrzu dzięki swojemu nietypowemu designowi. Krzesło wspornikowe S 32 i wersja S 64 z podłokietnikami to najbardziej znane klasyki. Atrakcyjne połączenie nowego i starego projektu przyczynia się do ich popularności: tradycja Thoneta w produkcji mebli z giętego drewna z charakterystyczną wikliną wiedeńską, w przeciwieństwie do zastosowania rur stalowych.
Cantilever chair S 32V - krzesło
Wśród modeli mebli Tonet wykonanych na bazie ze stalowych rur, krzesło S 32 jest szczególnie wszechstronne. Idealnie sprawdzi się w każdym wnętrzu dzięki swojemu nietypowemu designowi. Krzesło wspornikowe S 32 i wersja S 64 z podłokietnikami to najbardziej znane klasyki. Atrakcyjne połączenie nowego i starego projektu przyczynia się do ich popularności: tradycja Thoneta w produkcji mebli z giętego drewna z charakterystyczną wikliną wiedeńską, w przeciwieństwie do zastosowania rur stalowych.
Cantilever chair S 32V Dark Melange - krzesło
Wśród modeli mebli Tonet wykonanych na bazie ze stalowych rur, krzesło S 32 jest szczególnie wszechstronne. Idealnie sprawdzi się w każdym wnętrzu dzięki swojemu nietypowemu designowi. Krzesło wspornikowe S 32 i wersja S 64 z podłokietnikami to najbardziej znane klasyki. Atrakcyjne połączenie nowego i starego projektu przyczynia się do ich popularności: tradycja Thoneta w produkcji mebli z giętego drewna z charakterystyczną wikliną wiedeńską, w przeciwieństwie do zastosowania rur stalowych.
Cantilever chair S 33 - krzesło
Kubiczna forma, przejrzysty design, delikatne proporcje i ruch, to wszystko co łączą krzesła wspornikowe S 33 i S 34. „Po co cztery nogi, jeśli dwie wystarczą?” - pisał artysta Kurt Schwitters w 1927 roku po obejrzeniu pierwszych krzeseł wspornikowych w historii.
Cantilever chair S 33 N - krzesło
Kubiczna forma, przejrzysty design, delikatne proporcje i ruch, to wszystko co łączą krzesła wspornikowe S 33 i S 34. „Po co cztery nogi, jeśli dwie wystarczą?” - pisał artysta Kurt Schwitters w 1927 roku po obejrzeniu pierwszych krzeseł wspornikowych w historii.