Kategorie
Producent
- &tradition (56)
- 101 Copenhagen (56)
- Alias (12)
- Audo (43)
- B&B Italia (73)
- Bolia (31)
- Cane Line (19)
- Carl Hansen & Son (14)
- Casalis (2)
- Casamania (2)
- Cassina (44)
- ClassiCon (12)
- Comforty (26)
- Diabla (23)
- Driade (14)
- Ethnicraft (2)
- Eva Solo (1)
- Fatboy (30)
- Ferm Living (77)
- Fiam (38)
- Flexlux (31)
- Flexteam (1)
- Fritz Hansen (42)
- Frost (29)
- Gan (10)
- Gandia Blasco (35)
- Gervasoni (49)
- Gloster (27)
- Gubi (50)
- Hay (160)
- Kartell (63)
- Khilia (2)
- Kristalia (48)
- Magis (91)
- Maxalto (18)
- Moooi (30)
- Moroso (1)
- Muuto (61)
- Normann Copenhagen (26)
- norr11 (46)
- Northern (10)
- Noti (38)
- Pedrali (40)
- Planika (1)
- Plust (14)
- Porro (9)
- Prostoria (20)
- Punt (15)
- Selected by Atak Design (3)
- Skagerak (10)
- Softline (161)
- Splot (6)
- Thonet (45)
- Todus (13)
- Tom Dixon (3)
- Trebord (17)
- Treku (12)
- Tribu (16)
- USM (50)
- Verpan (3)
- Vincent Sheppard (8)
- Vitra (152)
- Vondom (8)
- Vzór (3)
- Woud (43)
Nowość
Bohemian 72 Outdoor - kolekcja mebli zewnętrznych
Składająca się z fotela wypoczynkowego, trzyosobowej sofy, otomany i lampy podłogowej – wszystko wykonane z rattanu – kolekcja Bohemian 72 ucieleśnia wieloletnie dążenie Crespi do tworzenia mebli, które bezproblemowo łączą życie wewnątrz i na zewnątrz.
Brut - fotel
Fotel z kolekcji Brut. Żelazny, industrialny stelaż malowany farbą poliuretanową połączony z wysokiej jakości obiciem z tkaniny Kvadrat. Obicie z tkaniny można zdjąć.
Brut - ławka
Ławka z kolekcji Brut. Żelazny, industrialny stelaż malowany farbą poliuretanową połączony z wysokiej jakości drewnem naturalnym tworzącym wygodne i estetyczne siedzisko. Doskonale pasuje do pozostałych mebli z tej serii.
Brut - sofa
Sofa z kolekcji Brut. Żelazny, industrialny stelaż malowany farbą poliuretanową połączony z wysokiej jakości obiciem z tkaniny Kvadrat. Obicie z tkaniny można zdjąć. Sofa dostępna w dwóch rozmiarach - dwuosobowa i trzyosobowa.
Brut - stolik
Okrągły stolik z kolekcji Brut. Żelazny, industrialny stelaż malowany farbą poliuretanową połączony z wysokiej jakości blatem, który może być wykonany marmuru lub laminatu. Doskonale pasuje do pozostałych mebli z tej serii.
Brut - stół
Stół z kolekcji Brut. Żelazny, industrialny stelaż malowany farbą poliuretanową połączony z wysokiej jakości blatem, który może być wykonany ze szkła, drewna lub stali. Doskonale pasuje do pozostałych mebli z tej serii, szczególnie ławek.
Brut - stół okrągły
Okrągły stół z kolekcji Brut. Żelazny, industrialny stelaż malowany farbą poliuretanową połączony z wysokiej jakości blatem wykonanym zmarmuru. Doskonale pasuje do pozostałych mebli z tej serii.
Brut - stół regulowany
Stół regulowany z kolekcji Brut to bardzo ciekawa propozycja. Żelazny, industrialny stelaż malowany farbą poliuretanową umożliwia trzystopniową regulację wysokości blatu, który może być wykonany z malowanej na czarno stali lub forniru dębowego. Doskonale pasuje do pozostałych mebli z tej serii.
Butch - stół
Projekt: Konstantin Grcic
Prosty i oryginalny...
Butch- to nowy projekt Konstantina Grcica, dostępny w dwóch wymiarach i dwóch kolorach.
C-chair - krzesło
Jedno z najbardziej znanych dzieł Marcela Gascoina, krzesło do jadalni C-Chair, zostało zaprojektowane w 1947 roku. Krzesło reprezentuje nie tylko estetyczną i praktyczną siłę projektów Gascoina, ale także świadomość społeczną, którą mocno demonstrował w latach powojennych.
C-chair Outdoor - krzesło
C-Chair zoptymalizowany do użytku na zewnątrz zarówno pod względem ergonomii, jak i materialności. Proporcje zostały dostrojone, aby zmaksymalizować wygodę, a ramy zostały starannie wykonane przy użyciu tradycyjnej stolarki z drewna tekowego pochodzącego z plantacji.
Cantilever armchair S 411 - fotel
Wyróżniające cechy fotela S 411 to elegancja, ponadczasowość oraz wyjątkowy komfort siedzenia. Do tego dochodzi lekkość, jaką może mieć tylko model wspornikowy. Podczas gdy pierwsze krzesła z rur stalowych z lat dwudziestych XX wieku rzadko były tapicerowane, katalog Thonet z 1935 roku prezentował całą serię obszernie tapicerowanych foteli i sof.
Cantilever chair S 32N - krzesło
Wśród modeli mebli Tonet wykonanych na bazie ze stalowych rur, krzesło S 32 jest szczególnie wszechstronne. Idealnie sprawdzi się w każdym wnętrzu dzięki swojemu nietypowemu designowi. Krzesło wspornikowe S 32 i wersja S 64 z podłokietnikami to najbardziej znane klasyki. Atrakcyjne połączenie nowego i starego projektu przyczynia się do ich popularności: tradycja Thoneta w produkcji mebli z giętego drewna z charakterystyczną wikliną wiedeńską, w przeciwieństwie do zastosowania rur stalowych.
Cantilever chair S 32V - krzesło
Wśród modeli mebli Tonet wykonanych na bazie ze stalowych rur, krzesło S 32 jest szczególnie wszechstronne. Idealnie sprawdzi się w każdym wnętrzu dzięki swojemu nietypowemu designowi. Krzesło wspornikowe S 32 i wersja S 64 z podłokietnikami to najbardziej znane klasyki. Atrakcyjne połączenie nowego i starego projektu przyczynia się do ich popularności: tradycja Thoneta w produkcji mebli z giętego drewna z charakterystyczną wikliną wiedeńską, w przeciwieństwie do zastosowania rur stalowych.
Cantilever chair S 32V Dark Melange - krzesło
Wśród modeli mebli Tonet wykonanych na bazie ze stalowych rur, krzesło S 32 jest szczególnie wszechstronne. Idealnie sprawdzi się w każdym wnętrzu dzięki swojemu nietypowemu designowi. Krzesło wspornikowe S 32 i wersja S 64 z podłokietnikami to najbardziej znane klasyki. Atrakcyjne połączenie nowego i starego projektu przyczynia się do ich popularności: tradycja Thoneta w produkcji mebli z giętego drewna z charakterystyczną wikliną wiedeńską, w przeciwieństwie do zastosowania rur stalowych.
Cantilever chair S 33 - krzesło
Kubiczna forma, przejrzysty design, delikatne proporcje i ruch, to wszystko co łączą krzesła wspornikowe S 33 i S 34. „Po co cztery nogi, jeśli dwie wystarczą?” - pisał artysta Kurt Schwitters w 1927 roku po obejrzeniu pierwszych krzeseł wspornikowych w historii.
Cantilever chair S 33 N - krzesło
Kubiczna forma, przejrzysty design, delikatne proporcje i ruch, to wszystko co łączą krzesła wspornikowe S 33 i S 34. „Po co cztery nogi, jeśli dwie wystarczą?” - pisał artysta Kurt Schwitters w 1927 roku po obejrzeniu pierwszych krzeseł wspornikowych w historii.
Cantilever Chair S 533 N - fotel
Technologia staje się meblami; uderzający wynalazek staje się eleganckim przedmiotem wystroju wnętrz. Ludwig Mies van der Rohe jako pierwszy nadał krzesłu na wsporniku estetyczną lekkość i powiązał go z otoczeniem za pomocą zakrzywionych linii.