Kategorie
Producent
- &tradition (56)
- 101 Copenhagen (56)
- Alias (12)
- Audo (43)
- B&B Italia (73)
- Bolia (31)
- Cane Line (19)
- Carl Hansen & Son (14)
- Casalis (2)
- Casamania (2)
- Cassina (44)
- ClassiCon (12)
- Comforty (26)
- Diabla (23)
- Driade (14)
- Ethnicraft (2)
- Eva Solo (1)
- Fatboy (30)
- Ferm Living (77)
- Fiam (38)
- Flexlux (31)
- Flexteam (1)
- Fritz Hansen (42)
- Frost (29)
- Gan (10)
- Gandia Blasco (35)
- Gervasoni (49)
- Gloster (27)
- Gubi (50)
- Hay (160)
- Kartell (63)
- Khilia (2)
- Kristalia (48)
- Magis (91)
- Maxalto (18)
- Moooi (30)
- Moroso (1)
- Muuto (61)
- Normann Copenhagen (26)
- norr11 (46)
- Northern (10)
- Noti (38)
- Pedrali (40)
- Planika (1)
- Plust (14)
- Porro (9)
- Prostoria (20)
- Punt (15)
- Selected by Atak Design (3)
- Skagerak (10)
- Softline (161)
- Splot (6)
- Thonet (45)
- Todus (13)
- Tom Dixon (3)
- Trebord (17)
- Treku (12)
- Tribu (16)
- USM (50)
- Verpan (3)
- Vincent Sheppard (8)
- Vitra (152)
- Vondom (8)
- Vzór (3)
- Woud (43)
Nowość
Aluminium Group EA 124 - fotel
Projekt: Charles & Ray Eames
Projekt autorstwa Charles & Ray Eamesów z roku 1958. Aluminium Chair jest jednym z najwspanialszych mebli XX wieku. Aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję jest niezwykle elegancki i wygodny, a materiał który stanowi siedzisko i oparcie krzesła został po prostu "naciągnięty" na tę konstrukcję.
Aluminium Group EA 125 - podnóżek
Projekt: Charles & Ray Eames
Projekt autorstwa Charles & Ray Eamesów z roku 1958. Aluminium Chair jest jednym z najwspanialszych mebli XX wieku. Aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję jest niezwykle elegancki i wygodny, a materiał który stanowi siedzisko i oparcie krzesła został po prostu "naciągnięty" na tę konstrukcję.
Pewna najwyższej jakości podnóżka, firma Vitra udziela 30 letniej gwarancji na jego użytkowanie.
Butterfly Stool - stołek
Projekt: Sori Yanagi
Sori Yanagi, 1954. Taborety do złudzenia przypominają skrzydła motyla, jednocześnie są nietuzinkową ozdobą i wygodnym taboretem. Dostępny w dwóch wymiarach, również z poduszeczką na siedzisku.
Chair First - krzesło
Projekt: Stefano Giovannoni
Chair First zaprojektowane zostało w 2007 r. przez Stefano Giovannoni. Design jest prosty, zapewnia wytrzymałość i komfort użytkowania. Wykonane jest z polipropylenu z dodatkiem włókna szklanego. Warto dodać, iż jest to pierwsze krzesło w historii (stąd też nazwa krzesła - First) wykonane techniką gas-moulding czyli kształtowanie formy za pomocą powietrza.
Chair One - krzesło na betonowej bazie
Projekt: Konstantin Grcic
Chair One zostało zaprojektowane w 2004 r. przez Konstantina Grcica.
W kolekcji występują krzesła z podstawą betonową, z klasycznymi nogami wykonanymi z anodowanego aluminium oraz z podstawą aluminiową w formie 4star.Chair One występuje również w formie krzesła barowego. Ponadto Chair One Concrete posiada mechanizm obracający i funkcję self-returning.
Chair One - krzesło na nogach
Projekt: Konstantin Grcic
Chair One zostało zaprojektowane w 2004 r. przez Konstantina Grcica.
W kolekcji występują krzesła z podstawą betonową, z klasycznymi nogami wykonanymi z anodowanego aluminium oraz z podstawą aluminiową w formie 4star.Chair One występuje również w formie krzesła barowego. Ponadto Chair One Concrete posiada mechanizm obracający i funkcję self-returning.
Chair One 4Star - krzesło
Projekt: Konstantin Grcic
Chair One zostało zaprojektowane w 2004 r. przez Konstantina Grcica. W kolekcji występują krzesła z podstawą betonową, z klasycznymi nogami wykonanymi z anodowanego aluminium oraz z podstawą aluminiową w formie 4star. Chair One występuje również w formie krzesła barowego. Ponadto Chair One Concrete posiada mechanizm obracający i funkcję self-returning.
Chair One stool - wysoki stołek
Projekt: Konstantin Grcic
Chair One Stool zostało zaprojektowane w 2004 r. przez Konstantina Grcica.
Krzesło wykonane jest z aluminium pokrytego poliestrowym proszkiem. Przystosowane do korzystania na zewnątrz.
Deja-vu Mirror - lustro
Nowości w roku 2011 wyszły głównie spod ręki projektanta Naoto Fukasawa.
Do istniejącej już kolekcji zjawiskowych luster dołączył trzeci, kwadratowy wymiar 105 x 105 cm; pozostałe to 73 x 137 cm h oraz 73 x 190 cm h.
Rama luster wykonana jest z polerowanego aluminium co nadaje mu dodatkowej głębi i oryginalności.
Eames Elephant - dekoracja
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1945. Prawie żadne zwierzę nie cieszy się taką popularnością jak słoń. Podziwiany za majestatyczny wygląd i kochany za poczucie humoru, jest częścią życia dzieci kiedy się nim bawią lub czytają o nim bajki. Charles i Ray Eames również ulegli czarowi słonia i w 1945r zaprojektowali zabawkę ze sklejki. Teraz po raz pierwszy słoń dostępny jest w tworzywie. Jest wspaniałym prezentem dla dziecka, ale i również może pełnić funkcję dekoracyjną w domu. Nadaje się do korzystania na zewnątrz.Eames Elephant - Special Edition - dekoracja
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1945. Prawie żadne zwierzę nie cieszy się taką popularnością jak słoń. Podziwiany za majestatyczny wygląd i kochany za poczucie humoru, jest częścią życia dzieci kiedy się nim bawią lub czytają o nim bajki. Charles i Ray Eames również ulegli czarowi słonia i w 1945r zaprojektowali zabawkę ze sklejki. Teraz po raz pierwszy słoń dostępny jest w tworzywie. Jest wspaniałym prezentem dla dziecka, ale i również może pełnić funkcję dekoracyjną w domu. Nadaje się do korzystania na zewnątrz.
Eames Elephant Plywood - dekoracja
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1945. Prawie żadne zwierzę nie cieszy się taką popularnością jak słoń. Podziwiany za majestatyczny wygląd i kochany za poczucie humoru, jest częścią życia dzieci kiedy się nim bawią lub czytają o nim bajki. Charles i Ray Eames również ulegli czarowi słonia i w 1945r zaprojektowali zabawkę ze sklejki.
Eames Lounge Chair & Ottoman - fotel z podnóżkiem
Projekt: Charles & Ray Eames
Od ponad 50 lat niezmiennie Lounge Chair to kombinacja doskonałej jakości materiałów użytych do jego produkcji jak również jakość wykonania w najmniejszym detalu perfekcyjna. Tradycyjne krzesło rodem z angielskiego klubu, wykonane ze skóry i w ciemnym drewnie było inspiracją dla Eams'ów tworzących Lounge Chair & Ottoman.
Eames Lounge Chair & Ottoman - Special Collection - fotel z podnóżkiem
Projekt: Charles & Ray Eames
Od ponad 50 lat niezmiennie Lounge Chair to kombinacja doskonałej jakości materiałów użytych do jego produkcji jak również jakość wykonania w najmniejszym detalu perfekcyjna. Tradycyjne krzesło rodem z angielskiego klubu, wykonane ze skóry i w ciemnym drewnie było inspiracją dla Eams'ów tworzących Lounge Chair & Ottoman.
Eames Lounge Chair & Ottoman (walnut black pigmented - brown) - fotel z podnóżkiem od ręki!
Projekt: Charles & Ray Eames
Od ponad 50 lat niezmiennie Lounge Chair to kombinacja doskonałej jakości materiałów użytych do jego produkcji jak również jakość wykonania w najmniejszym detalu perfekcyjna. Tradycyjne krzesło rodem z angielskiego klubu, wykonane ze skóry i w ciemnym drewnie było inspiracją dla Eams'ów tworzących Lounge Chair & Ottoman.
Eames Lounge Chair & Ottoman (walnut black pigmented - nero) - fotel z podnóżkiem od ręki!
Projekt: Charles & Ray Eames
Od ponad 50 lat niezmiennie Lounge Chair to kombinacja doskonałej jakości materiałów użytych do jego produkcji jak również jakość wykonania w najmniejszym detalu perfekcyjna. Tradycyjne krzesło rodem z angielskiego klubu, wykonane ze skóry i w ciemnym drewnie było inspiracją dla Eams'ów tworzących Lounge Chair & Ottoman.
Eames Lounge Chair & Ottoman Santos Palisander (polished base) - od ręki!
Projekt: Charles & Ray Eames
Od ponad 50 lat niezmiennie Lounge Chair to kombinacja doskonałej jakości materiałów użytych do jego produkcji jak również jakość wykonania w najmniejszym detalu perfekcyjna. Tradycyjne krzesło rodem z angielskiego klubu, wykonane ze skóry i w ciemnym drewnie było inspiracją dla Eams'ów tworzących Lounge Chair & Ottoman.
EPA DAR (Eames Plastic Armchair) - fotel z tapicerowaną poduchą
Projekt: Charles & Ray Eames
Eames Plastic Armchair, czyli EPA zaprojektowane w 1950r. przez Ray & Charles'a Eamsów. Po raz pierwszy zaprezentowany był podczas konkursu "Low Cost Design" w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku. Oryginalny kształt był zmieniany poprzez modyfikowanie podstawy krzesła.