Kategorie
Producent
- &tradition (15)
- 101 Copenhagen (5)
- Alias (4)
- Audo (11)
- B&B Italia (7)
- Carl Hansen & Son (8)
- Casamania (2)
- Cassina (6)
- Comforty (2)
- Diabla (2)
- Driade (6)
- Ferm Living (9)
- Fritz Hansen (13)
- Gervasoni (4)
- Gubi (22)
- Hay (52)
- Kartell (23)
- Kristalia (20)
- Magis (37)
- Maxalto (3)
- Moooi (9)
- Moroso (1)
- Muuto (13)
- Normann Copenhagen (15)
- norr11 (7)
- Northern (1)
- Noti (5)
- Pedrali (25)
- Plust (2)
- Prostoria (1)
- Softline (4)
- Thonet (22)
- Todus (3)
- Vincent Sheppard (1)
- Vitra (85)
- Woud (5)
Nowość
Żaden mebel nie przyciągnął dotąd takiej uwagi projektantów oraz artystów jak krzesło. Krzesła sa swego rodzaju odwzrowaniem kształtu ludzkiego ciała ? posiadają ramiona, nogi i plecy. Krzesło odgrywa kluczową rolę w historii designu ? jako obiekt eksperymentalny, bodziec do dalszego rozwoju, oraz jako ikona. Przestało być zwykłym przedmiotem użytku codziennego- już dawno weszło w strefę sztuki.
Kurtyna w górę!
Odkryj nowe, ergonomiczne, zaawansowane technologicznie krzesła, najnowsze projekty i klasyki designu do domu, biura, ogordu, czy kawiarni. Wszedzie tam, gdzie potrzebne jest wygodne i interesujace krzeslo.
Wyszukane wzory i proste formy ? jesteśmy do Twojej dyspozycji
118 Chair - krzesło
Minimalistyczne i jednocześnie eleganckie: krzesło 118 to klasyczne drewniane krzesło, które doda subtelnej elegancji każdemu wnętrzu. Zasadę redukcji krzesła do jak najmniejszej liczby elementów wprowadził w połowie XIX wieku Michael Thonet. Krzesło 118 jest kontynuacją tej zasady i, nawiązując do dziedzictwa firmy, idzie o krok dalej.
118 HT Chair - krzesło
Minimalistyczne i jednocześnie eleganckie: krzesło 118 to klasyczne drewniane krzesło, które doda subtelnej elegancji każdemu wnętrzu. Zasadę redukcji krzesła do jak najmniejszej liczby elementów wprowadził w połowie XIX wieku Michael Thonet. Krzesło 118 jest kontynuacją tej zasady i, nawiązując do dziedzictwa firmy, idzie o krok dalej.
118 M Chair - krzesło
Minimalistyczne i jednocześnie eleganckie: krzesło 118 to klasyczne drewniane krzesło, które doda subtelnej elegancji każdemu wnętrzu. Zasadę redukcji krzesła do jak najmniejszej liczby elementów wprowadził w połowie XIX wieku Michael Thonet. Krzesło 118 jest kontynuacją tej zasady i, nawiązując do dziedzictwa firmy, idzie o krok dalej.
119 F Armchair - krzesło
Naturalne materiały, takie jak gięte drewno i trzcina, zredukowane do niezbędnego minimum. Krzesło 119 zaprojektowane przez Sebastiana Herknera to klasyczny mebel Thoneta, który odciśnie swoje piętno w każdej scenerii. Można go ustawić samodzielnie lub w parach w salonach jako elegancki kontrapunkt dla sofy.
119 MF Armchair - krzesło
Naturalne materiały, takie jak gięte drewno i trzcina, zredukowane do niezbędnego minimum. Krzesło 119 zaprojektowane przez Sebastiana Herknera to klasyczny mebel Thoneta, który odciśnie swoje piętno w każdej scenerii. Można go ustawić samodzielnie lub w parach w salonach jako elegancki kontrapunkt dla sofy.
Betty TK1 Chair - krzesło
Nazwane na cześć teatru Betty Nansen w Kopenhadze, krzesło jest dostępne w dwóch wersjach: jedna z siedziskiem wykonanym z odsłoniętej taśmy wykonanej z naturalnych włókien lnianych, a druga z solidnym drewnianym siedziskiem.
Betty TK2 Chair - krzesło
Nazwane na cześć teatru Betty Nansen w Kopenhadze, krzesło jest dostępne w dwóch wersjach: jedna z siedziskiem wykonanym z odsłoniętej taśmy wykonanej z naturalnych włókien lnianych, a druga z solidnym drewnianym siedziskiem.
Betty TK3 Chair - krzesło
Nazwane na cześć teatru Betty Nansen w Kopenhadze, krzesło jest dostępne w dwóch wersjach: jedna z siedziskiem wykonanym z odsłoniętej taśmy wykonanej z naturalnych włókien lnianych, a druga z solidnym drewnianym siedziskiem.
Betty TK7 - stołek
Nazwane na cześć teatru Betty Nansen w Kopenhadze, Betty występuje w dwóch wysokościach i jest dostępna w pięciu kombinacjach kolorystycznych: bordowy z naturalną taśmą; Dąb z naturalną taśmą; Czarny z naturalną taśmą; i Czarny z czarną taśmą.
Betty TK8 - stołek
Nazwane na cześć teatru Betty Nansen w Kopenhadze, Betty występuje w dwóch wysokościach i jest dostępna w pięciu kombinacjach kolorystycznych: bordowy z naturalną taśmą; Dąb z naturalną taśmą; Czarny z naturalną taśmą; i Czarny z czarną taśmą.
Cantilever chair S 32N - krzesło
Wśród modeli mebli Tonet wykonanych na bazie ze stalowych rur, krzesło S 32 jest szczególnie wszechstronne. Idealnie sprawdzi się w każdym wnętrzu dzięki swojemu nietypowemu designowi. Krzesło wspornikowe S 32 i wersja S 64 z podłokietnikami to najbardziej znane klasyki. Atrakcyjne połączenie nowego i starego projektu przyczynia się do ich popularności: tradycja Thoneta w produkcji mebli z giętego drewna z charakterystyczną wikliną wiedeńską, w przeciwieństwie do zastosowania rur stalowych.
Cantilever chair S 32V - krzesło
Wśród modeli mebli Tonet wykonanych na bazie ze stalowych rur, krzesło S 32 jest szczególnie wszechstronne. Idealnie sprawdzi się w każdym wnętrzu dzięki swojemu nietypowemu designowi. Krzesło wspornikowe S 32 i wersja S 64 z podłokietnikami to najbardziej znane klasyki. Atrakcyjne połączenie nowego i starego projektu przyczynia się do ich popularności: tradycja Thoneta w produkcji mebli z giętego drewna z charakterystyczną wikliną wiedeńską, w przeciwieństwie do zastosowania rur stalowych.
Cantilever chair S 32V Dark Melange - krzesło
Wśród modeli mebli Tonet wykonanych na bazie ze stalowych rur, krzesło S 32 jest szczególnie wszechstronne. Idealnie sprawdzi się w każdym wnętrzu dzięki swojemu nietypowemu designowi. Krzesło wspornikowe S 32 i wersja S 64 z podłokietnikami to najbardziej znane klasyki. Atrakcyjne połączenie nowego i starego projektu przyczynia się do ich popularności: tradycja Thoneta w produkcji mebli z giętego drewna z charakterystyczną wikliną wiedeńską, w przeciwieństwie do zastosowania rur stalowych.
Cantilever chair S 33 - krzesło
Kubiczna forma, przejrzysty design, delikatne proporcje i ruch, to wszystko co łączą krzesła wspornikowe S 33 i S 34. „Po co cztery nogi, jeśli dwie wystarczą?” - pisał artysta Kurt Schwitters w 1927 roku po obejrzeniu pierwszych krzeseł wspornikowych w historii.
Cantilever chair S 33 N - krzesło
Kubiczna forma, przejrzysty design, delikatne proporcje i ruch, to wszystko co łączą krzesła wspornikowe S 33 i S 34. „Po co cztery nogi, jeśli dwie wystarczą?” - pisał artysta Kurt Schwitters w 1927 roku po obejrzeniu pierwszych krzeseł wspornikowych w historii.
Cantilever Chair S 533 N - fotel
Technologia staje się meblami; uderzający wynalazek staje się eleganckim przedmiotem wystroju wnętrz. Ludwig Mies van der Rohe jako pierwszy nadał krzesłu na wsporniku estetyczną lekkość i powiązał go z otoczeniem za pomocą zakrzywionych linii.
Cantilever Chair S 533 R - fotel
Technologia staje się meblami; uderzający wynalazek staje się eleganckim przedmiotem wystroju wnętrz. Ludwig Mies van der Rohe jako pierwszy nadał krzesłu na wsporniku estetyczną lekkość i powiązał go z otoczeniem za pomocą zakrzywionych linii.
Cantilever Chair S 533L - krzesło
Technologia staje się meblem a wynalazek staje się eleganckim przedmiotem wyposażenia wnętrz. Ludwig Mies van der Rohe jako pierwszy nadał krzesłu wspornikowemu estetyczną lekkość i powiązał go z otoczeniem za pomocą zakrzywionych linii. S 533 reprezentuje zmienione postrzeganie jakości.