Kategorie
Producent
- &tradition (14)
- 101 Copenhagen (18)
- Anglepoise (12)
- aromas (11)
- Artemide (4)
- Audo (12)
- Belux (3)
- Bolia (8)
- Catellani & Smith (1)
- ClassiCon (1)
- Diesel (11)
- Driade (1)
- Estiluz (1)
- Fatboy (3)
- Ferm Living (7)
- Flos (40)
- Foscarini (28)
- Fritz Hansen (15)
- Gervasoni (5)
- Grau (10)
- Gubi (16)
- Hay (12)
- Kartell (3)
- Louis Poulsen (7)
- Marset (18)
- Moooi (33)
- Muuto (44)
- Nemo (21)
- New Works (1)
- nordlux (32)
- Normann Copenhagen (21)
- norr11 (2)
- Northern (2)
- Nuura (25)
- Pedrali (1)
- Petite Friture (6)
- pholc (8)
- Secto Design (9)
- Selected by Atak Design (1)
- Tom Dixon (30)
- Verpan (13)
- Woud (4)
Nowość
Blown - lampa wisząca
Eksperymentując z odbiciami i załamaniami światła, projektant Samuel Wilkinson odkrył piękny efekt pikowania, gdy źródło światła otoczone było wzorzystym szkłem. Doprowadziło to do zaprojektowania serii Blown.
Copenhagen - lampa wisząca
Celem Space Copenhagen przy tworzeniu serii Copenhagen było stworzenie lampy emanującej prostą industrialną estetyką, bez utraty elegancji. Łącząc klasykę i nowoczesność, powstała lampa, która ucieleśnia intrygujący kontrast. Seria Copenhagen składa się z lampy stołowej, lampy podłogowej i lampy wiszącej w trzech rozmiarach.
Era Chandelier Eggshell - lampa wisząca
Żyrandol Era to elegancka lampa inspirowana wyraźnymi liniami i geometrycznymi kształtami ruchu Art Deco z lat 20-tych. Dzięki trzem opalowym szklanym kulom spoczywającym bez wysiłku na lekkiej, malowanej proszkowo żelaznej konstrukcji, żyrandol ma kobiecy i delikatny wyraz, który nawiązuje do charakterystycznej epoki i reprezentuje wszystko, co kochamy w ponadczasowym wzornictwie i prostocie konstrukcji.
Flowerpot VP1 - lampa wisząca
Lampa Flowerpot stała się synonimem ruchu Flower Power z końca lat 60. Jest odzwierciedleniem zerwania z konwencją na rzecz bardziej otwartej, nowoczesnej mentalności promującej pokój i harmonię. Taki był sposób myślenia jej projektanta, Vernera Pantona. Jest to jeden z najbardziej perspektywicznych talentów swoich czasów.
Flowerpot VP2 - lampa wisząca
Lampa Flowerpot stała się synonimem ruchu Flower Power z końca lat 60. Jest odzwierciedleniem zerwania z konwencją na rzecz bardziej otwartej, nowoczesnej mentalności promującej pokój i harmonię. Taki był sposób myślenia jej projektanta, Vernera Pantona. Jest to jeden z najbardziej perspektywicznych talentów swoich czasów.
Flowerpot VP7 - lampa wisząca
Lampa Flowerpot stała się synonimem ruchu Flower Power z końca lat 60. Jest odzwierciedleniem zerwania z konwencją na rzecz bardziej otwartej, nowoczesnej mentalności promującej pokój i harmonię. Taki był sposób myślenia jej projektanta, Vernera Pantona. Jest to jeden z najbardziej perspektywicznych talentów swoich czasów.
Lamp Shade - kolekcja lamp wiszących
Dzięki kolekcji Lamp Shade, możesz zaprojektować swoją nową lampę - po prostu wybierz swój ulubiony abażur i zawieszkę i pozwól im stworzyć idealną atmosferę w Twoim domu.
Lod Pendant - Blackened Iron - lampa wisząca
Nawiązując do duńskiego słowa oznaczającego „wagę”, lampa wisząca Lod z wdziękiem oddaje zabawny, a jednocześnie elegancki design. Dzięki efektownej graficznej sylwetce wysokość klosza można łatwo regulować za pomocą przeciwwagi lub prostopadłego pręta klosza.
Lod Pendant - Cashmere - lampa wisząca
Nawiązując do duńskiego słowa oznaczającego „wagę”, lampa wisząca Lod z wdziękiem oddaje zabawny, a jednocześnie elegancki design. Dzięki efektownej graficznej sylwetce wysokość klosza można łatwo regulować za pomocą przeciwwagi lub prostopadłego pręta klosza.
Mega Bulb - lampa wisząca
Mega Bulb, choć większa pod względem wielkości, jest w rzeczywistości młodszą siostrą Bulb, wydmuchaną po raz pierwszy pięć lat później w 2006 roku.
Mist AP15/16 - lampa wisząca
Kolekcja Mist obejmuje lampę wiszącą w dwóch rozmiarach oraz lampę stołową, inspirowana jest ciepłym, rozproszonym światłem porannych promieni przeświecających przez mgłę, oferując nowoczesne podejście do klasycznego światła kuli.
P376 KF2 by Kastholm & Fabricius 2019 - lampa wisząca
Zaprojektowane pierwotnie w 1963 roku, pięć koncentrycznych kloszy tworzy gradację krzywizn w kierunku środka lampy, emitując miękkie, rozproszone światło. Dyskretne rozmieszczenie kloszy i jedwabiste aluminiowe wykończenie zapewniają spójną ekspresję, która jest zarówno ikoniczna, jak i fascynująca.
PH 2/1 Pendant - lampa wisząca
Poul Henningsen zaprojektował three-shade system w latach 1925-1926. Pierwsze lampy wykorzystujące ten system zostały zaprojektowane przez PH we współpracy z Louisem Poulsenem na wystawę w Paryżu. Ta współpraca trwała aż do jego śmierci w 1967 roku.
PH 3/1/2-3 Glass Pendant - lampa wisząca
Poul Henningsen zaprojektował three-shade system w latach 1925-1926. Pierwsze lampy wykorzystujące ten system zostały zaprojektowane przez PH we współpracy z Louisem Poulsenem na wystawę w Paryżu. Ta współpraca trwała aż do jego śmierci w 1967 roku.
PH 3/1/2-3 Pendant - lampa wisząca
Poul Henningsen zaprojektował three-shade system w latach 1925-1926. Pierwsze lampy wykorzystujące ten system zostały zaprojektowane przez PH we współpracy z Louisem Poulsenem na wystawę w Paryżu. Ta współpraca trwała aż do jego śmierci w 1967 roku.
PH 3/2 Pendant - lampa wisząca
Poul Henningsen zaprojektował three-shade system w latach 1925-1926. Pierwsze lampy wykorzystujące ten system zostały zaprojektowane przez PH we współpracy z Louisem Poulsenem na wystawę w Paryżu. Ta współpraca trwała aż do jego śmierci w 1967 roku.
PH 5 - lampa wisząca
Poul Henningsen opracował PH5 w 1958 roku w odpowiedzi na ciągłe zmiany kształtu i rozmiaru żarówek, nadając mu nazwę od rozmiaru głównego klosza lampy, który ma średnicę 50 cm. Gdy lampa została wprowadzona na rynek, pisał o tym, jak stracił wiarę, że producenci żarówek kiedykolwiek nauczą się kierować zdrowym rozsądkiem lub mieć na sercu dobro konsumenta: „Pogodziłem się z losem i wraz z LP zaprojektowałem oprawę PH, która może być używana z dowolnym źródłem światła.
PH 5 Mini - lampa wisząca
Poul Henningsen opracował PH5 w 1958 roku w odpowiedzi na ciągłe zmiany kształtu i rozmiaru żarówek, nadając mu nazwę od rozmiaru głównego klosza lampy, który ma średnicę 50 cm. Gdy lampa została wprowadzona na rynek, pisał o tym, jak stracił wiarę, że producenci żarówek kiedykolwiek nauczą się kierować zdrowym rozsądkiem lub mieć na sercu dobro konsumenta: „Pogodziłem się z losem i wraz z LP zaprojektowałem oprawę PH, która może być używana z dowolnym źródłem światła.