Kategorie
Producent
- &tradition (8)
- 101 Copenhagen (55)
- Audo (23)
- Casamania (2)
- ClassiCon (1)
- Driade (3)
- Ethnicraft (2)
- Eva Solo (1)
- Fatboy (28)
- Ferm Living (51)
- Fritz Hansen (12)
- Frost (27)
- Gan (10)
- Gubi (15)
- Hay (90)
- Kartell (42)
- Khilia (2)
- Kristalia (6)
- Magis (46)
- Moooi (15)
- Moroso (1)
- Muuto (29)
- Normann Copenhagen (24)
- norr11 (6)
- Northern (4)
- Pedrali (5)
- Plust (13)
- Selected by Atak Design (2)
- Skagerak (8)
- Splot (4)
- Tom Dixon (3)
- USM (36)
- Verpan (2)
- Vitra (101)
- Vzór (2)
- Woud (34)
Nowość
Lobby Chair ES 105 - krzesło obrotowe
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1960. Kolejne dzieło znakomitej pary projektantów zaprojektowane z myślą o Lobby w Rockefeller Center w Nowym Jorku. Lobby Chair swym charakterem przypomina Lounge Chair, jest jednak nieco odmienne w swej formie. Trzy jak gdyby sektory wyłożone miękkimi poduchami tapicerowanymi skórą łączą się ze sobą tworząc niezwykle wygodny i bardzo elegancki obrotowy fotel.
Metal Side Table - stolik
Projekt: Ronan & Erwan Bouroullec
Ronan & Erwan Bouroullec, 2004. Funkcjonalne stoliki dostępne w trzech różnych wymiarach i trzech różnych kolorach. Do postawienia przy sofie czy fotelu. Ich ciekawa forma zwraca uwagę.
Nelson Bench - Natural ash - ławka
Projekt: George Nelson
George Nelson, 1946. Czysta forma, ponadczasowy design, to co zwykle charakteryzuje projekty klasyczne. I tym razem mamy do czynienia z projektem, który może być ławką lub stolikiem. Wykonany z naturalnego jesionowego drzewa.
NesTable - stolik na laptopa
Projekt: Jasper Morrison
Dzięki technologicznym innowacjom, każdy może pracować z laptopem w domu, jednak czasem brakuje odpowiedniego mebla, aby sprostać temu zadaniu. NesTable jest odpowiedzią na ten problem.
Occasional Table LTR - stolik
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1950r. Stolik zaprojektowany z myślą o użytku domowym jako boczny stolik do postawienia przy sofie czy fotelu.
Organic Chair - krzesło
Projekt: Charles Eames & Eero Saarinen
Organic Chair jest małym krzesełkiem do czytania, oryginalnie zaprojektowane do MoMA w Nowym Jorku przez Charlesa Eamsa i Eero Saarinena. Ten organiczny design został zaprojektowany do użytku domowego. Weszło do seryjnej produkcji dopiero w latach 50tych, bo dopiero wtedy możliwe było wyprodukowanie w większej ilości takich organicznych kształtów siedziska. W kolekcji dostępna jest również wersja z wyższym siedziskiem "Organic Highback"-107cm.
Organic Chair Conference - krzesło
Projekt: Charles Eames & Eero Saarinen
Organic Chair jest małym krzesełkiem do czytania, oryginalnie zaprojektowane do MoMA w Nowym Jorku przez Charlesa Eamsa i Eero Saarinena. Ten organiczny design został zaprojektowany do użytku domowego, a tu prezentujemy wersję konferencyjną.
Organic Chair Highback - krzesło
Projekt: Charles Eames & Eero Saarinen
Organic Chair jest małym krzesełkiem do czytania, oryginalnie zaprojektowane do MoMA w Nowym Jorku przez Charlesa Eamsa i Eero Saarinena. Ten organiczny design został zaprojektowany do użytku domowego. Weszło do seryjnej produkcji dopiero w latach 50tych, bo dopiero wtedy możliwe było wyprodukowanie w większej ilości takich organicznych kształtów siedziska. Wersja z wyższym siedziskiem "Organic Highback"-107cm.
Panton Classic Chair - krzesło
Projekt: Verner Panton
Duński designer Verner Panton spędził wiele lat myśląc jak stworzyć krzesło w "jednym kawałku". Pierwszy prototyp ukazał się w latach 60-tych, a seryjna produkcja rozpoczęła się w 1967r. Oryginalne krzesło Pantona.
Plywood Chair DCM/DCW - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych.
Plywood Chair LCM - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946 r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych. W produkcji krzeseł Plywood poszczególne warstwy sklejki są wyginane, kształtowane a następnie zgrzewane ze sobą. Idealnie wygięte siedziska i oparcia są mocowane do podstawy przy pomocy gumowych połączeń zwiększających komfort użytkowania. Plywood Chair jest produkowane w różnych wysokościach siedzisk w zależności od potrzeb użytkowych jak również z podstawą drewniana lub chromowaną. W kolekcji znajduje się również stolik zaprojektowany głównie do użytku z najniższą wersja Plywood Chair z metalową podstawą.
Plywood Chair LCW - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych. W produkcji krzeseł Plywood poszczególne warstwy sklejki są wyginane, kształtowane a następnie zgrzewane ze sobą. Idealnie wygięte siedziska i oparcia są mocowane do podstawy przy pomocy gumowych połączeń zwiększających komfort użytkowania. Plywood Chair jest produkowane w różnych wysokościach siedzisk w zależności od potrzeb użytkowych jak również z podstawą drewniana lub chromowaną. W kolekcji znajduje się również stolik zaprojektowany głównie do użytku z najniższą wersja Plywood Chair z metalową podstawą.
Prismatic Table - stolik
Podążając za czysto geometrycznym projektem, stół Prismatic czerpie inspirację z tradycyjnych japońskich technik składania papieru. Stolik boczny składa się z trzech elementów wykonanych z giętej blachy aluminiowej z wysokiej jakości wykończeniem malowanym proszkowo. Połączone ze sobą tworzą trójnożny stół z sześciokątnym blatem.
PROMOCJA .03 - krzesło
Projekt: Maarten van Severen
Projekt Maarten van Severen pochodzi z 1999r. .03 to proste linie - kwintesencja koncepcji - im mniej, tym lepiej. Dopiero siedząc na tym krześle użytkownik doceni jego wygodę i komfort. Siedzisko i oparcie wykonane zostało z pianki poliuretanowej, dodatkowo oparcie wyposażone jest w sprężyny co nadaje mu elastyczności. Dostępna jest wersja sztaplowana, niesztaplowana bez podłokietników, nogi chromowane lub malowane proszkowo. Do wyboru ciekawe kolory oraz dwa wykończenia stopek na miękkie lub twarde podłoże.
Slow Chair - fotel
Projekt: Ronan & Erwan Bouroullec
Ronan & Erwan Bouroullec, 2007. Wygodny fotel o nowoczesnym designie, gdzie bracia Bouroullec użyli dzianiny, która w prosty sposób jest naciągnięta na konstrukcję z metalu, dzięki czemu fotel jest bardzo lekki. Efekt: siedzisko i oparcie są obszerne, miękkie i wygodne, co dodatkowo zawdzięczamy cienkim poduszkom, które po prostu leżą na siedzisku i pod lędźwiami. Podnóżek jest bardzo ładnym dopełnieniem całości, a w komplecie to doskonały fotel do odpoczynku, oglądania tv czy czytania.
Slow Ottoman - podnóżek
Projekt: Ronan & Erwan Bouroullec
Ronan & Erwan Bouroullec, 2007.
Podnóżek jest bardzo ładnym dopełnieniem fotela Slow, a w komplecie to doskonały sposób na odpoczynek, oglądanie tv czy czytania.
Soft Pad EA 208 - krzesło obrotowe
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 217 - krzesło na kółkach
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.