Kategorie
Producent
- &tradition (15)
- 101 Copenhagen (5)
- Alias (4)
- Audo (11)
- B&B Italia (7)
- Carl Hansen & Son (8)
- Casamania (2)
- Cassina (6)
- Comforty (2)
- Diabla (2)
- Driade (6)
- Ferm Living (9)
- Fritz Hansen (13)
- Gervasoni (4)
- Gubi (22)
- Hay (52)
- Kartell (23)
- Kristalia (20)
- Magis (37)
- Maxalto (3)
- Moooi (9)
- Moroso (1)
- Muuto (13)
- Normann Copenhagen (15)
- norr11 (7)
- Northern (1)
- Noti (5)
- Pedrali (25)
- Plust (2)
- Prostoria (1)
- Softline (4)
- Thonet (22)
- Todus (3)
- Vincent Sheppard (1)
- Vitra (85)
- Woud (5)
Nowość
Plywood Chair LCW - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych. W produkcji krzeseł Plywood poszczególne warstwy sklejki są wyginane, kształtowane a następnie zgrzewane ze sobą. Idealnie wygięte siedziska i oparcia są mocowane do podstawy przy pomocy gumowych połączeń zwiększających komfort użytkowania. Plywood Chair jest produkowane w różnych wysokościach siedzisk w zależności od potrzeb użytkowych jak również z podstawą drewniana lub chromowaną. W kolekcji znajduje się również stolik zaprojektowany głównie do użytku z najniższą wersja Plywood Chair z metalową podstawą.
Plywood Chair LCM - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946 r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych. W produkcji krzeseł Plywood poszczególne warstwy sklejki są wyginane, kształtowane a następnie zgrzewane ze sobą. Idealnie wygięte siedziska i oparcia są mocowane do podstawy przy pomocy gumowych połączeń zwiększających komfort użytkowania. Plywood Chair jest produkowane w różnych wysokościach siedzisk w zależności od potrzeb użytkowych jak również z podstawą drewniana lub chromowaną. W kolekcji znajduje się również stolik zaprojektowany głównie do użytku z najniższą wersja Plywood Chair z metalową podstawą.
Plywood Chair DCM/DCW - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych.
PIP-e - krzesło z podłokietnikami komplet 4 szt.
Projekt: Philippe Starck
Wygodne krzesło z podłokietnikami, zaprojektowane w 2007 r. przez Phillipe'a Starcka. Wykonane w całości z polipropylenu.
Dostępne w czterech kolorach: białym, zółtym, pomarańczowym i grafitowym.
PIP-e - krzesło komplet 4 szt
Projekt: Philippe Starck & Eugeni Quitllet
Krzesło zaprojektowane w 2007 r. przez Philippe Starck i Eugeni Quitllet.
Uniwersalne, wygodne i ładne.
Dostępne w czterech kolorach: biały, szary, pomarańczowy i grafitowy.
Do użytku wewnątrz oraz na zewnątrz.
Panton Junior - krzesło
Projekt: Verner Panton
Projekt z początku lat 60 Vernera Pantona.
Panton Chair był zawsze uwielbiany przez dzieci. Nie chodzi tylko o jego łagodne, delikatne linie oraz kolory ale o to, że idealnie się na nim siedzi podczas zabawy! Vitra postanowiła zaprezentować specjalnego Pantona Junior przeznaczonego rozmiarem dla dzieci.
Panton Classic Chair - krzesło
Projekt: Verner Panton
Duński designer Verner Panton spędził wiele lat myśląc jak stworzyć krzesło w "jednym kawałku". Pierwszy prototyp ukazał się w latach 60-tych, a seryjna produkcja rozpoczęła się w 1967r. Oryginalne krzesło Pantona.
Panton Chair - krzesło
Projekt: Verner Panton
Panton Chair, 1999r. Najsłynniejsze krzesło Pantona. Ze względu na postęp w dziedzinie technologii tworzywa, krzesło przeszło wiele faz w produkcji aż do ostatecznej postaci. Dzięki temu modelowi Verner Panton pokazał krzesło z tworzywa jako niedrogi produkt przemysłowy.
Palissade Chaise Longue - leżanka ogrodowa
Zaprojektowany przez francuski duet Ronan i Erwan Bouroullec, szezlong Palissade ma zakrzywioną ramę, która dopasowuje się do ciała, tworząc wygodną pozycję do leżenia. Elegancki design łączy ta sama symetryczna geometria, co resztę serii Palissade.
Palissade Chaise Longue - Hot Galvanised - leżanka ogrodowa
Zaprojektowany przez francuski duet Ronan i Erwan Bouroullec, szezlong Palissade ma zakrzywioną ramę, która dopasowuje się do ciała, tworząc wygodną pozycję do leżenia. Elegancki design łączy ta sama symetryczna geometria, co resztę serii Palissade.
Palissade Chair - krzesło ogrodowe
Projekt: Ronan & Erwan Bouroullec
Palissade Chair, proste i wygodne krzesło ogrodowe. Wykonane całkowicie ze stali i malowane proszkowo na jeden z czterech stonowanych kolorów. Można przechowywać 8 sztuk ustawionych na sobie.
Orlando Wood - krzesło
Orlando Wood jest dostępny z lekką i sprężystą drewnianą ramą, która tworzy nowoczesny wygląd. Krzesło jest wygodne i doskonale komponuje się zarówno z nowoczesnymi, jak i zabytkowymi meblami. Innowacyjne wykończenie tego, jak oparcie styka się z siedziskiem, jest detalem, który wymaga, aby krzesło znajdowało się w miejscu, z którego można je zobaczyć ze wszystkich stron.
Organic Chair Highback - krzesło
Projekt: Charles Eames & Eero Saarinen
Organic Chair jest małym krzesełkiem do czytania, oryginalnie zaprojektowane do MoMA w Nowym Jorku przez Charlesa Eamsa i Eero Saarinena. Ten organiczny design został zaprojektowany do użytku domowego. Weszło do seryjnej produkcji dopiero w latach 50tych, bo dopiero wtedy możliwe było wyprodukowanie w większej ilości takich organicznych kształtów siedziska. Wersja z wyższym siedziskiem "Organic Highback"-107cm.
Organic Chair Conference - Special Collection - krzesło
Projekt: Charles Eames & Eero Saarinen
Organic Chair jest małym krzesełkiem do czytania, oryginalnie zaprojektowane do MoMA w Nowym Jorku przez Charlesa Eamsa i Eero Saarinena. Ten organiczny design został zaprojektowany do użytku domowego, a tu prezentujemy wersję konferencyjną.
Organic Chair Conference - krzesło
Projekt: Charles Eames & Eero Saarinen
Organic Chair jest małym krzesełkiem do czytania, oryginalnie zaprojektowane do MoMA w Nowym Jorku przez Charlesa Eamsa i Eero Saarinena. Ten organiczny design został zaprojektowany do użytku domowego, a tu prezentujemy wersję konferencyjną.
Organic Chair - krzesło
Projekt: Charles Eames & Eero Saarinen
Organic Chair jest małym krzesełkiem do czytania, oryginalnie zaprojektowane do MoMA w Nowym Jorku przez Charlesa Eamsa i Eero Saarinena. Ten organiczny design został zaprojektowany do użytku domowego. Weszło do seryjnej produkcji dopiero w latach 50tych, bo dopiero wtedy możliwe było wyprodukowanie w większej ilości takich organicznych kształtów siedziska. W kolekcji dostępna jest również wersja z wyższym siedziskiem "Organic Highback"-107cm.
Nuuk Chair - krzesło
Nuuk to niezwykle uniwersalny i wygodny fotel. Ze zintegrowanymi podłokietnikami o organicznych kształtach i lekką, ale charakterystyczną ramą, sprawdza się równie dobrze jako krzesło do jadalni, jak i jako krzesło w biurze.
Mishell - krzesło
Mishell to szeroka gama siedzisk z przeznaczeniem zarówno domowym jak i kontraktowym. Charakterystyczny kształt kubełka jest powtarzalny w fotelach, krzesłach i hockerach dzięki zastosowaniu jednej formy sklejki przycinane do różnych rozmiarów.