Kategorie
Producent
- &tradition (11)
- 101 Copenhagen (4)
- Alias (2)
- Audo (4)
- B&B Italia (21)
- Carl Hansen & Son (5)
- Cassina (9)
- Comforty (10)
- Diabla (6)
- Driade (6)
- Fatboy (3)
- Ferm Living (6)
- Fiam (1)
- Flexlux (16)
- Fritz Hansen (8)
- Gan (1)
- Gandia Blasco (3)
- Gervasoni (9)
- Gubi (7)
- Hay (25)
- Kartell (7)
- Kristalia (3)
- Magis (10)
- Maxalto (3)
- Moooi (7)
- Moroso (1)
- Muuto (10)
- Normann Copenhagen (1)
- norr11 (8)
- Northern (1)
- Noti (12)
- Pedrali (3)
- Plust (5)
- Porro (1)
- Prostoria (9)
- Softline (45)
- Thonet (4)
- Todus (2)
- Vincent Sheppard (2)
- Vitra (45)
- Vzór (3)
Nowość
Repos & Grand Repos - podnóżek
Projekt: Antonio Citterio
Repos i Grand Repos wraz podnóżkami to kolejny zrealizowany przez Vitrę projekt znakomitego Antonio Citterio. Kształt oparcia i podłokietników zapraszają do zrelaksowania się w objęciach tych wspaniałych foteli. Obrotowa baza występuje w wersji polerowanego aluminium lub malowanego. Formę oparcia i siedziska wzbogacają dodatkowo przeszycia na krawędziach.
Ripple - fotel
Zainspirowane naturą wzornictwo krzesła Ripple łączy w sobie nowe technologie, zaawansowaną technikę tapicerowania i konstrukcji z tradycyjnym rzemiosłem meblarskim.
Krawiecka perfekcja cięć tkaniny i niepowtarzalna bryła, uzyskana metodą odlewania pianki, łączą się w bezpretensjonalnej, organicznej formie.
S 35 L Armchair - fotel
Spośród wszystkich krzeseł wspornikowych epoki Bauhausu fotel S 35 swoją lekkością, elastycznością i wygodą rzuca cień na wszystko, co ciężkie i bezwładne. Dzięki S 35 Marcelowi Breuerowi udało się połączyć wszystkie funkcje wspornikowego fotela z rur stalowych w jednej linii, która obejmuje również podłokietniki.
Sejour Lounge Chair - fotel
Krzesło Sejour Lounge to nisko zawieszone krzesło o ciekawych proporcjach, charakteryzujące się głębokim, obszernym siedziskiem i delikatnie zakrzywionym oparciem osadzonym na smukłej metalowej ramie i opcjonalnymi drewnianymi podłokietnikami.
Stay Lounge Chair - fotel
Duże krzesło Stay Lounge ma rzeźbiarski i organiczny kształt, który nie tylko nadaje nowoczesny wygląd, ale także obejmuje użytkownika i zachęca do pozostania w pozycji siedzącej. Fotel nadaje się zarówno do przestrzeni publicznych, jak i domów prywatnych, gdzie istotne jest zachowanie przytulności i komfortu.
Suita Club Armchair - fotel
Projekt: Antonio Citterio
Fotel według projektu Antonio Citterio z 2010 roku.
Lekkość i elegancja zamknięta w prostej formie. Może istnieć we wnętrzu jako samodzielny mebel lub idealny kompan Suity sofy tego samego projektanta.
Titus lounge chair - fotel
Fotel Titus ma głębokie, wygodne siedzisko i plecione oparcie z rattanu. Światło i powietrze mogą przepływać przez trzcinową powierzchnię, rzucając delikatny cień na pomieszczenie. Dostępne z ramą z czarnego dębu lub z ramą z naturalnego dębu.
Zulu - fotel
Miękkie łuki i powierzchnie siedziska Zulu zapraszają do swobodnego wypoczynku.
ZULU to rodzina miękkich, lekkich, wyjątkowo wygodnych siedzisk i puf, które pozwalają na tworzenie wszechstronnych i kompletnych aranżacji. Struktura ZULU została uzyskana poprzez zastosowanie innowacyjnej techniki łączenia pianek o różnych właściwościach i gęstości. Oparcie zapewnia wyrafinowaną elastyczność, dynamicznie dopasowując się do pozycji ciała użytkownika.
Alcove - sofa
Projekt: Ronan & Erwan Bouroullec
Sofa która jest 'pokojem w pokoju'. Taka była idea braci Bouroullec projektujących sofę Alcove. Miękkie siedzisko oraz poduszki dostarczają niesamowitej wygody, a boczne i tylne panele dodatkowo kreują doskonałe miejsce odpoczynku i relaksu pozwalając nam odizolować się od świata.
Dowiedz się więcej...
Amoebe - fotel
Projekt: Verner Panton
Verner Panton, 1970. Niezwykły design tego fotela doskonale odzwierciedla styl wczesnych lat 70-tych. Typowy przykład mebla close-to-the-floor. Miękkie siedzisko i oparcie dają poczucie komfortu użytkownika, a kolorowe obicie wprowadza w doskonały nastrój.
Amoebe Highback - fotel
Projekt: Verner Panton
Verner Panton, 1970. Niezwykły design tego fotela doskonale odzwierciedla styl wczesnych lat 70-tych. Typowy przykład mebla close-to-the-floor. Miękkie siedzisko i oparcie z, jak gdyby, "daszkiem" dają poczucie komfortu użytkownika, a kolorowe obicie wprowadza w doskonały nastrój.
Cite - fotel
Projekt: Jean Prouvé
Jean Prouve, 1930. Fotel Cite jest jednym z najwcześniejszych projektów Jeana Prouve. Zaprojektowany na konkurs meblarski, później stanął również w mieszkaniu samego Prouve. Charakterystyczne podłokietniki obciągnięte skórą są z całą pewnością cechą rozpoznawczą tego fotela. Zaskakuje wygodą i cieszy oko.
Coconut Chair - fotel
Projekt: George Nelson
George Nelson, 1955. Fotel ten to typowy design z lat 50-tych. Odrobina humoru, czystość formy i minimum materiału - taka dewiza przyświecała projektom w tamtym czasie. Nelson zaprojektował fotel na wzór i podobieństwo orzecha kokosu. Biel miąższu stanowi tutaj spód siedziska, natomiast samo siedzisko pozwala na zupełną dowolność pozycji użytkownika.
La Chaise - fotel dostępny od ręki!
Projekt: Charles & Ray Eames
La Chaise zostało zaprojektowane w 1948r. na konkurs w Muzeum Nowoczesnej Sztuki w Nowym Jorku przez Charlasa i Ray Eamsów. Inspiracją była "pływająca figura" - rzeźba Gastona Lachaise. La Chaise to niebywała elegancja i prostota - ikona designu.
Slow Chair - fotel
Projekt: Ronan & Erwan Bouroullec
Ronan & Erwan Bouroullec, 2007. Wygodny fotel o nowoczesnym designie, gdzie bracia Bouroullec użyli dzianiny, która w prosty sposób jest naciągnięta na konstrukcję z metalu, dzięki czemu fotel jest bardzo lekki. Efekt: siedzisko i oparcie są obszerne, miękkie i wygodne, co dodatkowo zawdzięczamy cienkim poduszkom, które po prostu leżą na siedzisku i pod lędźwiami. Podnóżek jest bardzo ładnym dopełnieniem całości, a w komplecie to doskonały fotel do odpoczynku, oglądania tv czy czytania.
Slow Ottoman - podnóżek
Projekt: Ronan & Erwan Bouroullec
Ronan & Erwan Bouroullec, 2007.
Podnóżek jest bardzo ładnym dopełnieniem fotela Slow, a w komplecie to doskonały sposób na odpoczynek, oglądanie tv czy czytania.
Soft Pad Group EA 222 - fotel
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium, regulowane oparcie.