Kategorie
Producent
- &tradition (57)
- 101 Copenhagen (56)
- Alias (14)
- Audo (48)
- B&B Italia (81)
- Bolia (31)
- Cane Line (20)
- Carl Hansen & Son (14)
- Casalis (2)
- Casamania (2)
- Cassina (46)
- ClassiCon (12)
- Comforty (28)
- Diabla (24)
- Driade (17)
- Eva Solo (1)
- Fatboy (32)
- Ferm Living (84)
- Fiam (42)
- Flexlux (31)
- Flexteam (1)
- Fritz Hansen (43)
- Frost (34)
- Gan (10)
- Gandia Blasco (35)
- Gervasoni (50)
- Gloster (27)
- Gubi (52)
- Hay (167)
- Interstuhl (28)
- Kartell (71)
- Khilia (2)
- Kristalia (48)
- Lucie Kaas (2)
- Magis (105)
- Maxalto (22)
- Moooi (34)
- Moroso (1)
- Muuto (65)
- Normann Copenhagen (28)
- norr11 (50)
- Northern (10)
- Noti (39)
- Notre Monde (2)
- Pedrali (45)
- Phormy (6)
- Planika (1)
- Plust (15)
- Porro (9)
- Prostoria (20)
- Punt (15)
- Selected by Atak Design (10)
- Serax (1)
- Skagerak (11)
- Softline (161)
- Splot (8)
- Thonet (45)
- Todus (13)
- Tolix (7)
- Tom Dixon (3)
- Trebord (17)
- Treku (13)
- Tribu (16)
- USM (52)
- Verpan (3)
- Vincent Sheppard (8)
- Vitra (183)
- Vondom (9)
- Vzór (3)
- Woud (44)
Panton Classic Chair - krzesło
Projekt: Verner Panton
Duński designer Verner Panton spędził wiele lat myśląc jak stworzyć krzesło w "jednym kawałku". Pierwszy prototyp ukazał się w latach 60-tych, a seryjna produkcja rozpoczęła się w 1967r. Oryginalne krzesło Pantona.
Plywood Chair DCM/DCW - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych.
Plywood Chair LCM - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946 r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych. W produkcji krzeseł Plywood poszczególne warstwy sklejki są wyginane, kształtowane a następnie zgrzewane ze sobą. Idealnie wygięte siedziska i oparcia są mocowane do podstawy przy pomocy gumowych połączeń zwiększających komfort użytkowania. Plywood Chair jest produkowane w różnych wysokościach siedzisk w zależności od potrzeb użytkowych jak również z podstawą drewniana lub chromowaną. W kolekcji znajduje się również stolik zaprojektowany głównie do użytku z najniższą wersja Plywood Chair z metalową podstawą.
Plywood Chair LCW - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych. W produkcji krzeseł Plywood poszczególne warstwy sklejki są wyginane, kształtowane a następnie zgrzewane ze sobą. Idealnie wygięte siedziska i oparcia są mocowane do podstawy przy pomocy gumowych połączeń zwiększających komfort użytkowania. Plywood Chair jest produkowane w różnych wysokościach siedzisk w zależności od potrzeb użytkowych jak również z podstawą drewniana lub chromowaną. W kolekcji znajduje się również stolik zaprojektowany głównie do użytku z najniższą wersja Plywood Chair z metalową podstawą.
Polder - sofa
Projekt: Hella Jongerius
Sofa Polder ma rozłożysty kształt, horyzontalnie rozciągający się w przestrzeni. Hella Jongerius uważnie wybrała pięć kombinacji kolorystycznych i tkanin, udekorowała je guzikami wykonanymi z naturalnych materiałów.
Prismatic Table - stolik
Podążając za czysto geometrycznym projektem, stół Prismatic czerpie inspirację z tradycyjnych japońskich technik składania papieru. Stolik boczny składa się z trzech elementów wykonanych z giętej blachy aluminiowej z wysokiej jakości wykończeniem malowanym proszkowo. Połączone ze sobą tworzą trójnożny stół z sześciokątnym blatem.
PROMOCJA .03 - krzesło
Projekt: Maarten van Severen
Projekt Maarten van Severen pochodzi z 1999r. .03 to proste linie - kwintesencja koncepcji - im mniej, tym lepiej. Dopiero siedząc na tym krześle użytkownik doceni jego wygodę i komfort. Siedzisko i oparcie wykonane zostało z pianki poliuretanowej, dodatkowo oparcie wyposażone jest w sprężyny co nadaje mu elastyczności. Dostępna jest wersja sztaplowana, niesztaplowana bez podłokietników, nogi chromowane lub malowane proszkowo. Do wyboru ciekawe kolory oraz dwa wykończenia stopek na miękkie lub twarde podłoże.
PROMOCJA Vis a vis - krzesło
Projekt: Antonio Citterio
Antonio Citterio, 1992 Visavis to proste linie, ładny wygląd i wysokiej klasy jakość siedzenia co sprawia, że nadaje się i do pracy jak i do domu. Dostępne także w wersji sztaplowanej (jedno krzesło wchodzi w drugie).
PROMOCJA! Plywood Chair LCW - 75th anniversary - krzesło dostępne od ręki!
Projekt: Charles & Ray Eames
Promocja dotyczy nowego krzesła Plywood Chair LCW z ekspozycji - 2 sztuki dostępne od ręki.
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych. W produkcji krzeseł Plywood poszczególne warstwy sklejki są wyginane, kształtowane a następnie zgrzewane ze sobą. Idealnie wygięte siedziska i oparcia są mocowane do podstawy przy pomocy gumowych połączeń zwiększających komfort użytkowania. Plywood Chair jest produkowane w różnych wysokościach siedzisk w zależności od potrzeb użytkowych jak również z podstawą drewniana lub chromowaną. W kolekcji znajduje się również stolik zaprojektowany głównie do użytku z najniższą wersja Plywood Chair z metalową podstawą.
PROMOCJA! Standard Prouve chair - Bleu Dynastie - krzesło dostępne od ręki
Promocja dotyczy krzesła Standard Prouve w kolorze Bleu Dynastie/Natural Oak ze stopkami filcowymi do twardej podłogi - dostępna 1 szt.
Projekt: Jean Prouvé
Krzesło Standard od Vitry, zaprojektowane przez Jeana Prouvé w 1934 roku, ma unikalną metalową konstrukcję inspirowaną doświadczeniem inżynierskim Prouvé. Ponieważ większość ciężaru spoczywa na tylnych nogach krzesła, Prouvé zdecydowało się umieścić duże, wydrążone stalowe nogi z tyłu i smukłe z przodu.
PROMOCJA! Standard Prouve chair - Japanese Red - krzesło dostępne od ręki
Promocja dotyczy krzesła Standard Prouve w kolorze Japanese Red/Dark Oak - dostępna 1 szt.
Projekt: Jean Prouvé
Krzesło Standard od Vitry, zaprojektowane przez Jeana Prouvé w 1934 roku, ma unikalną metalową konstrukcję inspirowaną doświadczeniem inżynierskim Prouvé. Ponieważ większość ciężaru spoczywa na tylnych nogach krzesła, Prouvé zdecydowało się umieścić duże, wydrążone stalowe nogi z tyłu i smukłe z przodu.
Slow Chair - fotel
Projekt: Ronan & Erwan Bouroullec
Ronan & Erwan Bouroullec, 2007. Wygodny fotel o nowoczesnym designie, gdzie bracia Bouroullec użyli dzianiny, która w prosty sposób jest naciągnięta na konstrukcję z metalu, dzięki czemu fotel jest bardzo lekki. Efekt: siedzisko i oparcie są obszerne, miękkie i wygodne, co dodatkowo zawdzięczamy cienkim poduszkom, które po prostu leżą na siedzisku i pod lędźwiami. Podnóżek jest bardzo ładnym dopełnieniem całości, a w komplecie to doskonały fotel do odpoczynku, oglądania tv czy czytania.
Slow Ottoman - podnóżek
Projekt: Ronan & Erwan Bouroullec
Ronan & Erwan Bouroullec, 2007.
Podnóżek jest bardzo ładnym dopełnieniem fotela Slow, a w komplecie to doskonały sposób na odpoczynek, oglądanie tv czy czytania.
Soft Pad Chaise ES 106 - leżanka
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1968. Pomysł na zaprojektowanie tej leżanki podsunął Eamsom ich wieloletni przyjaciel - reżyser filmowy Bill Wilder, który szukał mebla, lecz nie sofy, na którym będzie mógł zrelaksować się w trakcie pracy. Soft Pad Chaise bez wątpienia taki mebel stanowi. Sześć połączonych ze sobą miękkich poduszek umieszczonych na świetnie wyprofilowanym stelażu w kolorze oberżyny stanowi komfortowy i elegancki mebel.
Soft Pad EA 205 - Special Collection - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 207 - Special Collection - krzesło obrotowe
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 208 - krzesło obrotowe
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 208 - Special Collection - krzesło obrotowe
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.