Kategorie
Producent
Nowość
Soft Pad Chaise ES 106 - leżanka
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1968. Pomysł na zaprojektowanie tej leżanki podsunął Eamsom ich wieloletni przyjaciel - reżyser filmowy Bill Wilder, który szukał mebla, lecz nie sofy, na którym będzie mógł zrelaksować się w trakcie pracy. Soft Pad Chaise bez wątpienia taki mebel stanowi. Sześć połączonych ze sobą miękkich poduszek umieszczonych na świetnie wyprofilowanym stelażu w kolorze oberżyny stanowi komfortowy i elegancki mebel.
Soft Pad EA 205 - Special Collection - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 207 - Special Collection - krzesło obrotowe
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 208 - krzesło obrotowe
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 208 - Special Collection - krzesło obrotowe
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 217 - krzesło na kółkach
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 217 - Special Collection - krzesło na kółkach
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 219 - krzesło na kółkach
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich, aluminiowy profil który stanowi prosta konstrukcje, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Podstawa chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 219 - Special Collection - krzesło na kółkach
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad Group EA 222 - fotel
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium, regulowane oparcie.
Spindle Clock - zegar ścienny
Projekt: George Nelson
Wall Clocks, 1948/60 r. Różnorodnością kształtów i pięknem kształtów George Nelson odzwierciedla "joie de vivre" czyli radość życia lat 50-tych. Do dnia dzisiejszego, jego zegary pozostają miłą alternatywą dla zwykłych czasomierzy.
Standard - krzesło
Projekt: Jean Prouvé
Klasyczna linia krzesła, ze zdecydowanie zaznaczonymi tylnymi nogami. Projekt Jeana Prouve z roku 1934. Sprawdza się zarówno w nowoczesnym jak i klasycznym wnętrzu, w domu lub przestrzeni publicznej.
Star Clock - zegar ścienny
Projekt: George Nelson
Wall Clocks, 1948/60 r. Różnorodnością kształtów i pięknem kształtów George Nelson odzwierciedla "joie de vivre" czyli radość życia lat 50-tych. Do dnia dzisiejszego, jego zegary pozostają miłą alternatywą dla zwykłych czasomierzy.
Stools - stołek
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1960. Zaprojektowane przez słynną parę Amerykanów do wykończenia projektu umeblowania lobby Rockefeller Center w Nowym Jorku. Wykonane z litego drewna orzechowego stołki, o trzech różnych kształtach stanowią element niezwykle dekoracyjny i elegancki do każdego wnętrza.
Sunburst Clock - zegar ścienny
Projekt: George Nelson
Wall Clocks, 1948/60 r. Różnorodnością kształtów i pięknem kształtów George Nelson odzwierciedla "joie de vivre" czyli radość życia lat 50-tych. Do dnia dzisiejszego, jego zegary pozostają miłą alternatywą dla zwykłych czasomierzy.
Sunflower Clock - Birch - zegar ścienny
Projekt: George Nelson
Wall Clocks, 1948/60 r. Różnorodnością kształtów i pięknem kształtów George Nelson odzwierciedla "joie de vivre" czyli radość życia lat 50-tych. Do dnia dzisiejszego, jego zegary pozostają miłą alternatywą dla zwykłych czasomierzy.
Swan - fotel
Projekt: Arne Jacobsen
W 1958 r. Swan był technologicznie innowacyjnym fotelem. Brak tu prostych linii- tylko inspirujące krzywizny. Swan to subtelny i oryginalny mebel, który doda designerskiego smaku każdemu wnętrzu. Bez względu na to jaki masz gust na pewno spodoba Ci się ten ponadczasowy i wiecznie żywy projekt.
Tabouret Haut - wysoki stołek
Projekt: Jean Prouvé
Tabouret Haut ma kształt tradycyjnego stołka barowego, używanego do dziś dnia.