COVID-19

ATAK DESIGN - komunikat w sprawie COVID-19

Jak zapewne dobrze wiecie, ATAK DESIGN jest naszym oczkiem w głowie od ponad 13 lat. Jesteśmy wdzięczni całemu zespołowi, który robi co tylko może, żeby w tym trudnym momencie wszystko funkcjonowało tak, jak do tego przyzwyczajeni są nasi klienci. Załoga ATAK DESIGN w każdej sytuacji stara się zapewnić najwyższy poziom usług i to się nie zmienia także teraz. To nasz najwyższy priorytet, fundament, na którym zbudowaliśmy markę. Jeszcze bardziej wdzięczni jesteśmy naszym klientom, którzy przez te wszystkie lata nam zaufali, a teraz o nas nie zapominają. Dziękujemy!

Chcielibyśmy opisać Wam jak działamy w tym czasie. Nasz dział sprzedaży i obsługi jest do Waszej dyspozycji w trybie „smart working” - odbieramy Wasze zamówienia, zapytania i realizujemy wszelkie bieżące sprawy bez zbędnej zwłoki. Codziennie jesteśmy do Waszej dyspozycji w standardowych godzinach pracy biura (10-18). Staramy się, aby ten zmieniony sposób pracy był dla Was niezauważalny i nie wpłynął w żaden sposób na nasze relacje.
Nasz sklep online działa oczywiście bez zmian.
Nasz dział logistyki po wdrożeniu wszelkich procedur bezpieczeństwa działa bez zmian. Przyjmujemy transporty, realizujemy wysyłki, a także prowadzimy regularne dostawy. W obecnej sytuacji najwyższym priorytetem jest zrobienie wszystkiego co możliwe, by zagwarantować zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów i dostawców przy jednoczesnej realizacji naszych usług. Dlatego bardzo Was prosimy aby naszym pracownikom, którzy Was odwiedzają z dostawami, zapewnić bezpieczeństwo także z Waszej strony. Wszyscy chcemy czuć się bezpiecznie.

Niektóre niezależne od nas ograniczenia mogą jednak wpłynąć na terminy dostaw i wysyłek. Większość producentów, z którymi pracujemy, działa bez zmian. Inaczej jest jedynie we Włoszech - nasi włoscy Przyjaciele walczą teraz w znacznie trudniejszych warunkach niż my, a fabryki w całych Włoszech zostały zamknięte. Może to spowodować zmianę harmonogramu naszych dostaw - według informacji jakie otrzymujemy, w tej chwili planowane opóźnienie wynosi do 15 dni w stosunku do wcześniej potwierdzonych dat.
Z góry przepraszamy za ewentualne niedogodności i liczymy na Wasze zrozumienie w tak trudnym dla wszystkich czasie. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub potrzeby szczegółowego wyjaśnienia konkretnego przypadku – zapraszamy do kontaktu z naszym dzialem sprzedaży. Ponieważ okoliczności mogą się zmieniać w każdej chwili, obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby informować Was na bieżąco o sytuacji.

Dziękujemy Wam za to, ze jesteście z nami w trudnych czasach i zapewniamy, że jest to dla nas olbrzymia wartość. Mamy nadzieję, że wkrótce uda się nam wszystkim przywrócić normalne standardy życia. W celu redukcji rozprzestrzeniania się epidemii wirusa SARS-CoV-2 powodującego chorobę COVID-19 oraz w trosce o zdrowie klientów, dostawców, pracowników i współpracowników wdrożyliśmy w ATAK DESIGN procedury zgodne z zaleceniami WHO i doświadczeniami z krajów, w których zdały one egzamin.

Sposoby kontaktu z nami:
- showroom ATAK DESIGN jest zamknięty dla odwiedzających aż do odwołania;
- nasze biuro sprzedaży i logistyka pracują bez zmian, prosimy o kontakt na: 571 248 256, 504 218 300 oraz sklep@atakdesign.pl
- zapraszamy do zakupów online w naszym sklepie www.atakdesign.pl lub telefonicznie: 571 248 256, 504 218 300, 042 633 02 00 oraz mailowo sklep@atakdesign.pl;
- kierowców i kurierów prosimy o kontakt pod numery: 780 183 550 lub 506 163 504
- odbiór zamówień w naszym showroomie jest oczywiście możliwy, prosimy o wcześniejszy telefon pod numer 571 248 256 lub 504 218 300, abyśmy mogli przygotować zamówienia do odbioru.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.
Cały zespół ATAK DESIGN

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl