COVID-19

ATAK DESIGN - komunikat w sprawie COVID-19

Jak zapewne dobrze wiecie, ATAK DESIGN jest naszym oczkiem w głowie od ponad 13 lat. Jesteśmy wdzięczni całemu zespołowi, który robi co tylko może, żeby w tym trudnym momencie wszystko funkcjonowało tak, jak do tego przyzwyczajeni są nasi klienci. Załoga ATAK DESIGN w każdej sytuacji stara się zapewnić najwyższy poziom usług i to się nie zmienia także teraz. To nasz najwyższy priorytet, fundament, na którym zbudowaliśmy markę. Jeszcze bardziej wdzięczni jesteśmy naszym klientom, którzy przez te wszystkie lata nam zaufali, a teraz o nas nie zapominają. Dziękujemy!

Chcielibyśmy opisać Wam jak działamy w tym czasie. Nasz dział sprzedaży i obsługi jest do Waszej dyspozycji. w trybie „smart working” - odbieramy Wasze zamówienia, zapytania i realizujemy wszelkie bieżące sprawy bez zbędnej zwłoki. Codziennie jesteśmy do Waszej dyspozycji w standardowych godzinach pracy biura (10-18). Staramy się, aby ten zmieniony sposób pracy był dla Was niezauważalny i nie wpłynął w żaden sposób na nasze relacje.
Wróciliśmy do normalnego trybu pracy.
Nasz sklep online działa oczywiście bez zmian.
Nasz dział logistyki po wdrożeniu wszelkich procedur bezpieczeństwa działa bez zmian. Przyjmujemy transporty, realizujemy wysyłki, a także prowadzimy regularne dostawy. W obecnej sytuacji najwyższym priorytetem jest zrobienie wszystkiego co możliwe, by zagwarantować zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów i dostawców przy jednoczesnej realizacji naszych usług. Dlatego bardzo Was prosimy aby naszym pracownikom, którzy Was odwiedzają z dostawami, zapewnić bezpieczeństwo także z Waszej strony. Wszyscy chcemy czuć się bezpiecznie.

Niektóre niezależne od nas ograniczenia mogą jednak wpłynąć na terminy dostaw i wysyłek. Większość producentów, z którymi pracujemy, działa bez zmian. Inaczej jest jedynie we Włoszech - nasi włoscy Przyjaciele walczą teraz w znacznie trudniejszych warunkach niż my, a fabryki w całych Włoszech zostały zamknięte. Może to spowodować zmianę harmonogramu naszych dostaw - według informacji jakie otrzymujemy, w tej chwili planowane opóźnienie wynosi do 15 dni w stosunku do wcześniej potwierdzonych dat. Fabryki we Włoszech znów pracują normalnie. Jak co roku będą miały przerwę wakacyjną w sierpniu.
Z góry przepraszamy za ewentualne niedogodności i liczymy na Wasze zrozumienie w tak trudnym dla wszystkich czasie. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub potrzeby szczegółowego wyjaśnienia konkretnego przypadku – zapraszamy do kontaktu z naszym dzialem sprzedaży. Ponieważ okoliczności mogą się zmieniać w każdej chwili, obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby informować Was na bieżąco o sytuacji.

Dziękujemy Wam za to, ze jesteście z nami w trudnych czasach i zapewniamy, że jest to dla nas olbrzymia wartość. Mamy nadzieję, że wkrótce uda się nam wszystkim przywrócić normalne standardy życia. W celu redukcji rozprzestrzeniania się epidemii wirusa SARS-CoV-2 powodującego chorobę COVID-19 oraz w trosce o zdrowie klientów, dostawców, pracowników i współpracowników wdrożyliśmy w ATAK DESIGN procedury zgodne z zaleceniami WHO i doświadczeniami z krajów, w których zdały one egzamin.

Sposoby kontaktu z nami:
- showroom ATAK DESIGN jest zamknięty dla odwiedzających aż do odwołania;
- showroom otwarty!
- nasze biuro sprzedaży i logistyka pracują bez zmian, prosimy o kontakt na: 571 248 256, 504 218 300 oraz sklep@atakdesign.pl
- zapraszamy do zakupów online w naszym sklepie www.atakdesign.pl lub telefonicznie: 571 248 256, 504 218 300, 042 633 02 00 oraz mailowo sklep@atakdesign.pl;
- kierowców i kurierów prosimy o kontakt pod numery: 780 183 550 lub 506 163 504
- odbiór zamówień w naszym showroomie jest oczywiście możliwy, prosimy o wcześniejszy telefon pod numer 571 248 256 lub 504 218 300, abyśmy mogli przygotować zamówienia do odbioru.

Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.
Cały zespół ATAK DESIGN

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl