Kategorie
Producent
Nowość
Eames Lounge Chair & Ottoman black - fotel obrotowy z podnóżkiem
Projekt: Charles & Ray Eames
Od ponad 50 lat niezmiennie Lounge Chair to kombinacja doskonałej jakości materiałów użytych do jego produkcji jak również jakość wykonania w najmniejszym detalu perfekcyjna. Tradycyjne krzesło rodem z angielskiego klubu, wykonane ze skóry i w ciemnym drewnie było inspiracją dla Eams'ów tworzących Lounge Chair & Ottoman.
Teraz Vitra wprowadza nową wersję fotela - Lounge Chair black!
Eames Wool Blanket - koc
Projekt: Charles & Ray Eames
Wełniane koce we wzory zaprojektowane przez Ray i Charlesa Eamesów. Nawet tak banalny przedmiot jak pled może być przedmiotem designerskim. Oprócz wszystkich funkcji jakie zwykle spełniaj pledy, te również zdobią.
Contract tables - stolik
Projekt: Charles & Ray Eames
Contract Tables zostały zaprojektowane razem z Aluminium Group Chairs w 1950r. Zostały zaprojektowane przez małżeństwo Eamsów do użytku zewnętrznego.
Blat może być pomalowany na biało ( blat 25 mm grubości) lub pokryty laminatem (blat 12 mm grubości) z białą lub czarną krawędzią. Baza wykonana z aluminium może być chromowana lub pomalowana proszkowo. Połączenie blatu pokrytego laminatem z bazą malowaną proszkową daje stolik idealny na zewnątrz.
Eames Desk Unit EDU - biurko
Projekt: Charles & Ray Eames
Biurko zostało zaprojektowane w 1949 r. przez znany wszystkim duet - Charles & Ray Eames. Jest proste, funkcjonalne i oczarowuje żywymi kolorami. Eamsowie tym razem postawili na maksimum prostoty wykorzystując sklejkę pokrytą okleiną klonową.
Eames Storage Unit - regał
Projekt: Charles & Ray Eames
Eames Storage Unit Bookcase and Shelf, 1949r.
Designerzy Charles & Ray Eames wymyślili nowy system składający się z wolno stojących, wielofunkcyjnych półek, które były skonstruowane według ścisłych reguł zgodnych z zasadami przemysłowej, masowej produkcji.
La Chaise - fotel dostępny od ręki!
Projekt: Charles & Ray Eames
La Chaise zostało zaprojektowane w 1948r. na konkurs w Muzeum Nowoczesnej Sztuki w Nowym Jorku przez Charlasa i Ray Eamsów. Inspiracją była "pływająca figura" - rzeźba Gastona Lachaise. La Chaise to niebywała elegancja i prostota - ikona designu.
Lobby Chair ES 104 - fotel na kółkach
Projekt: Charles & Ray Eames
Lobby Chair ES 104, z 1960 roku wg projektu Charlesa i Ray Eamsów. Składa się z 3 indywidualnych sekcji połączonych elementami z aluminium. Model ten był zaprojektowany do lobby w Rockefeller Center w Nowym Jorku. W kolejnych latach wyprodukowane różne wersje tego krzesła, jednakże wszystkie miały jedną wspólną cechę - nadzwyczajny komfort.
Lobby Chair ES 105 - krzesło obrotowe
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1960. Kolejne dzieło znakomitej pary projektantów zaprojektowane z myślą o Lobby w Rockefeller Center w Nowym Jorku. Lobby Chair swym charakterem przypomina Lounge Chair, jest jednak nieco odmienne w swej formie. Trzy jak gdyby sektory wyłożone miękkimi poduchami tapicerowanymi skórą łączą się ze sobą tworząc niezwykle wygodny i bardzo elegancki obrotowy fotel.
Occasional Table LTR - stolik
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1950r. Stolik zaprojektowany z myślą o użytku domowym jako boczny stolik do postawienia przy sofie czy fotelu.
Plywood Chair DCM/DCW - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych.
Plywood Chair LCM - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946 r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych. W produkcji krzeseł Plywood poszczególne warstwy sklejki są wyginane, kształtowane a następnie zgrzewane ze sobą. Idealnie wygięte siedziska i oparcia są mocowane do podstawy przy pomocy gumowych połączeń zwiększających komfort użytkowania. Plywood Chair jest produkowane w różnych wysokościach siedzisk w zależności od potrzeb użytkowych jak również z podstawą drewniana lub chromowaną. W kolekcji znajduje się również stolik zaprojektowany głównie do użytku z najniższą wersja Plywood Chair z metalową podstawą.
Plywood Chair LCW - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych. W produkcji krzeseł Plywood poszczególne warstwy sklejki są wyginane, kształtowane a następnie zgrzewane ze sobą. Idealnie wygięte siedziska i oparcia są mocowane do podstawy przy pomocy gumowych połączeń zwiększających komfort użytkowania. Plywood Chair jest produkowane w różnych wysokościach siedzisk w zależności od potrzeb użytkowych jak również z podstawą drewniana lub chromowaną. W kolekcji znajduje się również stolik zaprojektowany głównie do użytku z najniższą wersja Plywood Chair z metalową podstawą.
PROMOCJA! Plywood Chair LCW - 75th anniversary - krzesło dostępne od ręki!
Projekt: Charles & Ray Eames
Promocja dotyczy nowego krzesła Plywood Chair LCW z ekspozycji - 2 sztuki dostępne od ręki.
Charles i Ray Eames zaczęli eksperymentować ze sklejką poszukując nowego materiału, dającego się formować na potrzeby krzesła. Po raz pierwszy Plywood Chair zostało pokazane w 1946r. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Nowym Jorku i jest teraz uznawane za klasyka w historii mebli nowoczesnych. W produkcji krzeseł Plywood poszczególne warstwy sklejki są wyginane, kształtowane a następnie zgrzewane ze sobą. Idealnie wygięte siedziska i oparcia są mocowane do podstawy przy pomocy gumowych połączeń zwiększających komfort użytkowania. Plywood Chair jest produkowane w różnych wysokościach siedzisk w zależności od potrzeb użytkowych jak również z podstawą drewniana lub chromowaną. W kolekcji znajduje się również stolik zaprojektowany głównie do użytku z najniższą wersja Plywood Chair z metalową podstawą.
PROMOCJA! Soft Pad EA 208 - Special Collection - krzesło obrotowe dostępne od ręki!
Krzesło Soft Pad EA 208 na bazie w kolorze Deep Black w tkaninie Anthracite/Mid-Grey dostępne jest od ręki!
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad Chaise ES 106 - leżanka
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1968. Pomysł na zaprojektowanie tej leżanki podsunął Eamsom ich wieloletni przyjaciel - reżyser filmowy Bill Wilder, który szukał mebla, lecz nie sofy, na którym będzie mógł zrelaksować się w trakcie pracy. Soft Pad Chaise bez wątpienia taki mebel stanowi. Sześć połączonych ze sobą miękkich poduszek umieszczonych na świetnie wyprofilowanym stelażu w kolorze oberżyny stanowi komfortowy i elegancki mebel.
Soft Pad EA 205 - Special Collection - krzesło
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 207 - Special Collection - krzesło obrotowe
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.
Soft Pad EA 208 - krzesło obrotowe
Projekt: Charles & Ray Eames
Charles & Ray Eames, 1969. Porównanie tego krzesła do Aluminium Chair jest jak najbardziej na miejscu. Podobnie jak w tych drugich aluminiowy profil, który stanowi prostą konstrukcję, jest niezwykle elegancki i wygodny, a dodatkowe poduszki którymi wyłożone jest siedzisko i oparcie dostarczają jeszcze większej wygody. Baza chromowana lub polerowane aluminium.